data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שני, 7 בפברואר 2022

כמה עולה ללכת לטיפול פסיכולוג בארץ ולמה לעשות את זה בכלל?

 כמה עולה ללכת לטיפול פסיכולוג בארץ ולמה לעשות את זה בכלל?

טיפול עם פסיכולוג ממומן ע״י קופת חולים הוא לא חינם אזרח צריך לשלם כסף עבור הזכויות האלו ועומד על 170 שקל מבדיקתי האחרונה. 

לטענת פסיכולוגים הטיפול של שנה הוא קצת וטיפול רגיל לפתרון בעיה הוא כשלוש שנים, שבמהלכם גם כניראה תפתחו עוד בעיה ותצטרכו לפנות לעוד מטפל בעולם אחר אני מניח, בקיצור אתם לא תצאו מזה. מחשבון קצר 170 שקל * 4 שבועות *36 חודשים הם 24480 שקל. אלפי שקלים מהכיס שלכם מהנטו ולא, אין לכם הרבה בחירה. כמובן שזה לא כולל רופאים ואולי תרופות ודברים נילווים.

עוד בדקתי פסיכולטרפיסת שהוא בכלל אינו פסיכולוג בהכשרותו , וכן שימו לב שיש כאלו ותשאלו אולי גם מה השכלתו של ה״פסיכולוג״ שלכם, ומה העלות שהוא לוקח. עלות שירותו עמד על 350 שקל… כן אם לא קיבלתם סיוע מטעם הקופת חולים ואתם גם בטעות אזרחים משלמי מיסים , תשלמו בסה״כ סכום מזערי של - 350 * 4 * 36 שווה 50400 - כן 50.4 אלף שקל לשלוש שנות טיפול וזה בהנחה שהפסיכולוג שלכם לא יחליט להשוק אתכם ואז גם טיפול פסיכולוגי פשוט אצל פסיכולוג חסר נסיון יעלה לכם בסה״ל 100 אלף שקל לשלוש שנים. ונישאל השאלה למי יש סכומי כסף כאלו. ולמה לעשות את זה בכלל. 


הפסיכולוג יטען מנגד שהכל הולכך על הוצעות שלו ולא מקבל מזה כלום. כן יש סיכוי גבווה כי לא ניראה את הפרארי שלו עומדת ליד המשרד שלו. 350 שקל ל40 דקות פגישה שהם 525 שקל לשעה שזה מעט מאוד בהתחשב שאם הפסיכולוג יעבוד 12 שעות ביום המסכן כפול 5.5 ימים בשבוע * 4 שבועות * 36 חודשים לפסיכולוג לא ישאר אפילו 5 מיליון שקל בכיס כי היו ילך למס הכנסה. מסכן ממש. 


אם כך המצב, מכל המיסים מחירי הדיור ומוצרי המזון האסטרונומיים לא יכולה המדינה לעשות סל שיקום פסיכולוגי חינם לאדם? למדינה לא חשוב לה שבארץ יהיו אנשים אזרחים בריאים?


מדינת ישראל כניראה שאין תיקווה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)