data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום חמישי, 22 בספטמבר 2022

מדינה לתפארת | במקום שמזלזלזים למה שהשקיע?

מדינה לתפארת | במקום שמזלזלזים למה שהשקיע?


- עוד יופי טופי של שיטות נגד הצרכן הפשוט.
- לא לקבוע איתו פגישה בכלל.

האם המדינה זה המקום היחידי בעולם שבו ,אתה משלם על מוצר, ועוד עובד נשרה מלאה כדי להשיג אותו?

סתם פתרון.
אם חברת השליחויות שקיבלה כסף , לא מגיע בזמן או לא קובעת שעה הדדית, למה שלא תלך לחפש?.

״השליח יגיע במהלך היום, אין צורך לחכות לשליח״
- אני עובד לילה ופתאום אני רואה את זה בלילה...
- עובד על מאוחר, ואין למי להוציע כי לא השאירו טלפון
- אין מי שיקבל אותו היום וחבל שלא השארתם מיספר לחזרה.
- חבל שלא קבעתם שעה ספציפית, כדי שאוכל להתכונן.
- אני לא מוכן להיום, למה שיגיע?
- שלא יגיע...
- טב אני לא יחכה
- טוב
- כמו להגיד תחכה לשליח אבל הוא לא יבוא.

הודעות ההסמס לא דו כיווניות בדרך כלל
- אז זה נופל בגדר ספאם, כי שולחים לך בלי רשות ואפשרות להתגונן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)