data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שישי, 9 בספטמבר 2022

גברים בישראל מול עולם | אתרי הכרויות וטינדר | נוכל הטינדר מול נוכלות הטינדר

זה לא חדש.
הנשים והמוצר הגברי, החינוך והסטנדרטים הגבוהים.
רווקות בגיל 30, השעון הביולוגי?

סיפור אישי, טינדר.
יש התאמה
היא לא כותבת ולא ניראה שמישתדלת.
אתה משקיע וכותב לה, היא לא עונה וזורקת אולי איזה אייקון סמיילי.
מחכה לראות אם היא מחזירה לך הודעה.
בודק שוב לקראת הערב, ואתה מבחין שהיא כבר איננה.
אני שואל את עצמי, איך זה שבטיול של 3 ימים בחול, אני מקבל כמות לייקים עצומה כזו שבשנתיים אני לא עושה, יוצא לדייטים - כן בחו״ל - איכויים שאפילו לא צריך להתפשר.

נוכל הטינדר מול נוכלות הטינדר
איכשהוא ניראות כל הנשים בטינדר כנוכלות. אין לי מספיק כסף? או שרירים? או מזה הדבר הזה שלא ברור לי.
איך זה שהנשים בטינדר לא נוכלות? אם
- הגבר משלם עליהן.
- פוגעניות. 
- חסרות כל סטנדרטים בעצמן.
- לא משלמות על גברים
- דורשניות
- מסננות.
- מכלילות.
- ביריוניות.
- ...

עצוב לראות את הפירסומות האלו על האוטובוסים בחיפה, אלו על נשים שנפגעות ע״י גבר. 
עצוב לשמוע על נשים מוכות וכל האירגונים האלו.
למה לא מדברים על גברים מוכים ע״י נשיהם?
למה לא מדברים על גברים פגועים ע״י נשים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)