data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שלישי, 21 בדצמבר 2021

המדריך | תרומות | איך תורמים להומלס?

 המדריך | תרומות | איך תורמים להומלס (חסר בית) ?

בתור אחד שעבר מסגרות , אין מה להגיד , אין מה שיחליף את האוכל של אמא. האוכל הזה שחיכה לך תמיד שם במקרר או על הגז. ולא, לא תמיד האוכל חיכה לי שם לעיטים היתי צריך להשאר רעב. יכולתי להכין אולי ?..אבל הדיכאון. ואמא? אמא תמיד בעבודה-המפרנסת היחידה. 

ישנה כאן חשיבה שאתה רוצה לתרום, זה לתת לאדם אחר כאילו מתנה, אולי היא?

 כסף? לכסף יש יתרון שהוא יחסית קל משקל, אבל גם הכי מסוכן כמות גדולה הומלס אחר יכל לשדוד אותך במקרה הטוב, המקרה הרע הוא כמו שאומרים הוא ״סמים״. 

אוכל? לדעתי מצוין, והשאלה אולי עכשיו היא האם כל אוכל? היתי אומר הכי טוב מנת-קרב, ומי שלא מבין זה אומר- דברים שלא מתקלקלים. ואם אפשר דברים עשירים בויטמינים חלבונים אולי...ואולי לנסות לחשוב כמו אמא או כמו הומלס...המשאלה שלי היא אולי שאני ירגיש יותר טוב מה צריך בשביל זה?

באחת המסגרות שהית/״ביליתי״ הבנתי אולי שמה שבונה לך את הראש או..את החשיבה..ההרגשה הטובה זה אוכל ואנשים / חברה.

כמו בציטוט ..״אל תתן לאדם דג, תלמד אותו לדוג״.. אתה רוצה לתת לאדם מתנה כאילו היתה נותן אותה לעצמך...זה לא כיף לקבל תרומות!..ואתה חושב מה כבר אני יכול לעשות אז? לתת כסף זה הכי קל...כשאתה נותן אוכל אתה נותן לאדם הרבה יותר! אתה נותן התחשבות, זמן... אתה יודע כמה זמן אותו הומלס צריך לאסוף את אותם בקבוקי הפיקדון בשביל חתיכת טונה ?! ואז עוד ללכת איתם לפקוד? 

אולי כושר ההבעה שלי לא הכי טוב אבל לדעתי לתרום צריך אוכל ולא כסף...אם יש לך אמצעים אולי אפשר גם לחשוב מחוץ לכופסא. להכיס לבית ברור שלא כי לא חסר מקרים שהומלסים שודדים וכו...ה׳ ישמור.

בקיצור. כסף לא. אוכל כן. 

איזה אוכל?

כופסאות שימורים למיניהם כמו טונה אולי...כוסמת זה מצוין. לחם פחות כי אין מקרר..ממ...לנסות להפחית בדברים אלרגניים..מוצרי חלב לא כי מתקלקלים וגם הגלוקוז...אולי גבינה צהובה צריך לבדוק שהיא לא מתקלקלת...אולי אגוזים למרות שאני חושב שעדיף דברים שהם ארוזים ואם אפשר בוואקום...גם בגלל החיידקים אבל גם בגלל הסטריליות של האדם האחר.

תודה בכל מיקרה..:)

ושנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)