data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

טכנולוגיה ותז״ב | מחשבים ניידים | שינוי חוקי המשחק בתחום.

 על פי מאמרים/דיווחים מאתרים שונים משנים קודמות, ניראה שהיה חשש בחלק מהאנשים ממגע או שימוש של מחשבים ניידים שלא על שולחן עבודה אלה על הברכיים לדוגמא. 

קדום הארכיטקטורה של מחשבים ניידים היא כזו הדומה לאלו שבטלפונים ניידים , מעבדים מבוססי ארכיטקטורת ARM ,המשמעות אי צרכית חשמל נמוכה(איבודי אנרגיה) וזה אומר פחות קרינה.

כמובן שאני מדבר על מעבד M1 שהוא תוצרת Apple. לצערי יצרי מחשבים כיום ,יצרנים של ניידים וכו , עדין מתעקשים לייצר (את)בטכנולוגיה הישנה שהיא גם מסדרת x86 בפרט. כל תעשינה זו בנויה בצורה כזאתי שלקוח הקצה מממן את מחקר העתיד של אותה חברה כשהוא קונה את המעבדים הבזבזניים כמו i7 i5  וכו. מחשבי M1 הם גם ירוקים יותר לסביבה צריכה של וואטים בודדים(וביצועים מטורפים לדעתי) מול שאר המתחרים. 

אפל , כדור הארץ מודה לך!




Some ref:

https://www.vesttech.com/6-reasons-you-should-never-place-your-laptop-on-your-lap

By this means, using tabletes or a phone its on right? so maybe M1 chip based laptops as no difference...right? such a shame you dont mention the year of the article, because arm based machine changed the rules of that game. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)