data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שבת, 15 ביוני 2024

פתרון | בעיות שליחים | משלוחים וחו״ל וחברות שליחויות שלא לוקחות אחריות

יש דברים טובים שאפשר לעשות במקרים אלו
והכי חשוב לא להתעצבן
לא לקבוע בעל-פה . זה אומר לא לענות שליח שאומר לכם לצאת בצעקות כשאתם בעבודה

בעיות נפוצות
אני | הלו מיזה
שליח | זה שליח תצא בחוץ
אני | אבל אני לא בבית
שליח | אם תעשה מה שאני אומר לך אתה תצעטר וכו

פתרון
בזיהוי הכי קצת של שליח כזה לחסום מייד את הטלפון שלו ולדווח
החברה תדאג לפטר שליח כזה

בעיה נוספת | 
בעיה נוספת היא אנשים שעובדים ליילות

פתרון כאן יכול להיות | 
להסביר כמובן שאתם עובדים לילות גם אם אתם פוסט טראומטים זה לא משנה אתם לא יכולים להיות זמינים בשעות היום

עובדה מצערת | 
חברות השליחויות אפ פעם לא קובעות שעה

סדר פעולות נכון | 
לחכות להודעה בכתב על הגעת משלוח לנק מסירה ולקחת אותו בשעות הפעילות

הערה | 
לא ליצור או לעשות שום קשר לעלפה אפ אפעם

הערה ב | 
כל ההתנהולות צריכות להיות על הנייר ובכתב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)