data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שלישי, 30 באוגוסט 2022

חברת AMD הוציאו שום סדרת מעבדים חדשה.

חברת AMD הוציאו שום סדרת מעבדים חדשה.

חלק טוענים להשג חדש במהירויות הPC , אני כניראה היתי טוען ששוב בגידה באנושות.

״הישג״ של 105 עד 170 וואט TDP.

ומה אפשר לעשות עוד עם הספק של 170 וואט? כניראה  שלהכין תא תוך כמה דקות. 

איך זה קורה?

נקח קומקום חשמלי פשוט, מבדיקתי היום כמעט רובם והטובים בניהם עומדים על הספק של כ2,000 וואט. כדי להגיע לחמם ליטר מים יקח X זמן, ובכלל שעד כמה שאני זוכר החימום מים בקומקום בעשה באופן לינארי מול הזמן. אז באותו רכז זמן עם עשירית מהכוח שהוא 200 וואט יקח לי פי 10 יותר זמן להגיע לאותה הטמפרטורה לאותו נפח מים. אז אם קומקום יחמם לי ליטר מים לרתיחה. תוך 5 דקות נגיד. אז עם מעבד ״עוצמתי״ כזה של רייזן נוכל לחמם 100 מ״ל גם תוך 5 דקות.

אכן, יש לAMD הישג בתחום החימום, ולדעתי אולי ילך להם טוב בתחום הקומקומים.

* על מעבדי אינטל ז״ל - הם לא טובים יום , אדרבה - אני לא מדבר בכלל, ולא היתי רוצה להזכיר אותם יותר.


מקורות.

https://www.pcgamer.com/amd-zen-4-ryzen-7000-series-announcement/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)