data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום חמישי, 6 בינואר 2022

אני | התבוננות / תבונה | רפואה | גרד.

אני | התבוננות / תבונה | רפואה | גרד. 

גרד / שיפשוף ,  זו דרך אחת לחמם אזור נקודתי.

ניראה שכשאר מגרד משהוא במקום לגרד אפשר לשפשף איזור זה וזה יכול להקל על הגירוד במקום זה. כאילו שהגוף מקבל את מבוקשו בדרך זו. אבל מה יקרא אם נשפוך מים חמים על האיזור זה? ומידי אחרי זה מים פושרים כדי לא לשרוף רקמות פנימיות יותר?  הגוף גם יאותת שזה עוזר ויפסיף כאילו לבקש להתגרד. 

כאילו ניראה , למרות שהגוף יודע לחמם את עצמו ע״י פירוק סוכר לדוגמא , עדין הוא יאותת נקודתית לגרד באיזור החיצוני / המסוים מאיתנו לגרד אותו / שם. 

מים פושרים חמים יכולים לסייע כניראה , לא הוכח / בוצע-מספיק עדין אך אולי יכול לעזור. 

הסיכום שלי עד כאן. לקחת מים חמים על האיזור המרגד (כמו קשקשים / פריחה או כל דבר מגרד כרוני אחר) לבזהירות לזמן מוגבל להניח על האיזור המגרד, בצורה כזאתי שלא נקבל קביאה אבל ואולי על הגבול של קביעה כדי כאילו להרוג את הפטריה או הבקטריה מבחוץ, והגוף ידע לחדש. איני רופא(עדין :) ) מה שיכול אולי לקרות הוא חיזוק הגרד בעתיד כי אם ניתקבלה קביעה ובחוץ של האור כאילו מת (כי הוא איבר גם :) ) הוא יתחיל לנשור וזה בעצמו יגרום לגרד. 

אז לא ברור לי גם. לחמם עם מים רוצים את ה״פתוגן״ ולחכות שיגרד העור הישן ולגרד?

מה שכן מין חמים זה בסיסי וזה לא חימי, תמיד אפשר לנסות :) במיקרא הכי גרוע יפסיק לכם הגירוד:). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)