data

It is now

פוסט מוצג

דף אודות.

דף אודות. לא כל-כך יש לי מה לציין אך הדף עדיין בפיתוח.  חזון בלוג זה הוא: חופש , בחירה , נחת , שלום.  לנסות לעזור ולהנגיש ידע ומידע בנושאים ...

יום שני, 29 בנובמבר 2021

הטעות שלי , כניסיתי לקנות מחשב גיימינג ללימוידם בהנדסה.

ניסיון לתפוס שני ציפורים במכה מה שניקרה. 

הטעות שלי , כניסיתי לקנות מחשב גיימינג ללימוידם בהנדסה. המחשב הנוחכי שהיה לי לאותה תקופה (2018 בערך) מחשב שולחני בן כ12 שנים ועדין עבד מצוין. כיוונתי לרכוש מחשב שולחני בזמן הקרוב גם כן , מה שלחץ על טיפה , וכאילו לקנות 2 במחיר אחד. מחשב גיימינג נייד יקר יותר מנייח שכזה. לדיאנבד גם אני מניח שנייח הרבה יותר ״חזק״ יכול היה ליהיום עם אותם הנתונים. בסוף נתקעתי עם מחשב גיימינג נייד כי הוא שקל כ2.8 קילו מה שאומר שהוא ממש כבד.

כיום קיימים כל מיני מחשבי גיימינג ממש קלים. אלוואי והיה מחשב ה m1 של אפל לאותה התקופה. אולי זה היה משנה את כל התמונה. או שלא. 

תודה

חג אורות שמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

:)